sobota, 29 września 2012

KOLOROWE MUFFINKI ~~2~~

Wiem że miałam zrobić muffinki z Ciasteczkowym Potworem, ale jednak zdecydowałam się na coś innego. Przepis w sposób wizualny podobny jest do innych muffinek które opublikowałam na blogu.
Są to kolorowe muffinki, które ja zrobiłam na 2 sposoby (dowiecie się podczas przygotowywania).
A więc....Miłego pieczenia i równie miłego jedzenia ;)
Składniki:
280 g mąki
250 ml mleka
2 jajka
szczypta soli
1 łyżeczka proszku do pieczenia
6 łyżek oleju słonecznikowego
barwniki spożywcze (dowolna ilość i kolor)
Wszystkie składniki umieścić w misce i połączyć. Rozlać między kilka naczyć, do każdego dodać barwnik spożywczy (w proszku lub płynie), w dowolnej ilości, wymieszać i ewentualnie dodać więcej barwnika do uzyskania porządanego koloru (Najlepiej zaczynać od niewielkich ilości, by nie przesadzić z barwnikiem).
Formę na 12 muffinek wyłożyć papilotkami, napełnić ciastem, nakładając kolejne kolorwy w dowolnej formie i kolejności. Po nałożeniu wszystkich kolorów można wykałaczką zamieszać ciasto w foremce w celu uzyskania większego kolorowego "misz-maszu".
Piec przez 20 min w temperaturze 200oC. Wystudzić.
Po wystudzeniu można udekorować bitą śmietaną (u mnie śmietana z serkiem mascarpone) lub polukrować/oblać czekoladą.
PS:Moje wyszły nie słodkie i te w dużych formach się nie dopiekły ;)Zdjęc nie wstawiam onieważolorowy ;//

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz