niedziela, 14 października 2012

Paluchy na halloween

Na razie daje tylko przepisy i pomysły na halloweenowe łakocie, ale przed tym "świętem" dam wpis o tym co sama upichciłam ;DD
 
 
Składniki (na około 45 paluszków):

225g miękkiego masła 3/4 szklanki cukru pudru
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
1 łyżeczka ekstraktu z migdałów
2 2/3 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli (oryginalnie była 1 łyżeczka ale jak dla mnie to za dużo)

około 3/4 szklanki migdałów - na paznokcie


Wykonanie:

Wszystkie składniki wymieszać i zagnieść ciasto. Włożyć do lodówki na około pół godziny. Wyjąć i formować palce - powinny być troszkę cieńsze od naszych bo w trakcie pieczenia troszkę rosną. Na końcu wciskać w każdy palec migdał w miejsce paznokcia no i można ponacinać troszkę każdy palec tak aby wyglądały bardziej realistycznie:).
Piec w temperaturze 200C (395F) przez około 10 minut. Ja niektóre zrobiłam troszkę cieńsze i piekłam tylko 8 minut. Wyjąć i wystudzić na kratce.

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz