wtorek, 28 sierpnia 2012

Muffinki z białą czekoladą

Od razu chcę zaznaczyć iż jeżeli dacie tyle białej czekolady co w przepisie to muffinki będą bardzo słodkie. Mojej siostrze bardzo  odpowiadał ten poziom słodkości ale moja mama nie lubi bardzi słodkich wypieków więc jej smakowały ale były ciut za słodkie.
SKŁADNIKI:
-120 ml. mleka
-1 łyżeczka Waszego ulubionego aromatu(ja dałam rumowy)
-120 g masła
-70 g białej czekolady(jeżeli ktoś woli niech dam deserową)
-120 g mąki
-1/2  łyżeczki proszku do pieczenia
-1/4 łyżeczki sody oczyszczonej
-120 g cukru
-szczypta soli
-1 roztrzepane jajko
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Piekarnik nagrzej do 160 stopni.Do rondelka wlać mleko , dodać masło, połamana na kawałki białą czekoladę  i aromat(można dodac deserową bo z białą czekoladą są bardzo sodkie).Podgrzać aż połączą się w jedną masę.Ostudzić.
Przesiać mąke z proszkiem,sodą wymieszać z cukrem i  solą.Następnie wypieszać łyżką z roztopionymi składnikami a na końcu z jajkiem.Do foremek(ja miałam 6 dużych) wlać masę i wstawić do piekarnika.Piec  25-30 minut(ja piekłam 30).Ostudzić i można jej jakoś ozdobić :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz