wtorek, 29 października 2013

Sałatka z suszonymi pomidorami i oliwkami

Ostatnio musiałam przygotować przepis na sałatką bądź surówkę na technologie gastronomiczną. Podczas wertowania różnych stron natknęłam się na ten przepis:
http://www.znajdzprzepisy.pl/click/index/7883069/?site=straga.pl

Zrobiłam w niej parę zmian, np dałam inny makaron i nie dałam jajka bo po prostu zapomniałam :P

Składniki na 1 porcję:
  • makaron
  • po kilka listków bazylii fioletowej i zielonej
  • kawałek sera sałatkowego typu feta
  • kilka suszonych pomidorów w zalewie z oliwy
  • oliwki zielone i czarne 
  • chili
  • 1 jajko ugotowane na twardo
Przygotowanie:
Gotujemy makaron al dente z solą ok. 12 minut. Makaron odcedzamy, przelewamy zimną wodą,  przekładamy na talerz. Ser kroimy w kostkę, jajka na ćwiartki i dodajemy do makaronu. Suszone pomidory kroimy drobniej i dodajemy do makaronu w raz z 1 łyżką oliwy. Oliwki kroimy na pół i dorzucamy do pozostałych składników, mieszamy. Do sałatki dodajemy również listki bazylii, mieszamy całość, doprawiamy chili z młynka. Podajemy zaraz po przygotowaniu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz